Wednesday, October 21, 2015

FASHION LIVE Bratislava

Ahojte! Tak som tu po "pár" mesiacoch. Tí, čo ma sledujete na Asku asi viete, že by som sa veľmi rada vrátila ku "blogovaniu" teda ak sa to dá tak nazvať. Nič nebudem sľubovať, že sa tomu budem venovať na 100% ako som už xxxxx krát spravila a nikdy mi to nevyšlo. Potešili ma veľmi pozitívne ohlasy ku tomu , že sa vraciam. Som neskutočne šťastná! Tak teda finally som sa rozhodla, že budem pridávať aspoň raz za čas príspevky ale keď tak už nech to má nejakú kvalitu haha. Mojou motiváciou ste vy. Ak by som videla aktivitu na príspevkoch..fúú to by bolo ono. Teraz kúsok odveci ale ku veci. Už mi prišlo niekoľko otázok ohľadom platenia blogu. Nie nechcem zatial žiadne peniažky za blog. Budem rada ak ho budete radi pozerať a po prípade mi necháte aspoň nejakú malú spätnú väzbu. Odbočme ale od mojich rečí a rovno poďme ku veci. Dnes som bola na Fashion Live v Bratislave , ktorý je už tu u nás od roku 2013. Táto programová štruktúra zahŕňa catwalk, semináre, performance no aj fashion business. Veľmi ma to teší, že niečo takéto prišlo aj na Slovensko. Síce to nieje Fashion Week ako v iných krajinách ale aspoň niečo. Keďže to bol dnes iba prvý deň tak čakajte nejaké tie fotky aj zajtra s tým , že ich hodím asi do tohoto príspevku ale ak by sa niečo zaujímavé stalo spravila y som ešte taký menší príspevoček. Tak dúfam, že sa budú fotky páčiť! Pekný zvyšok večera prajem :)






















SHARE:

No comments

Post a Comment

© Nora Jordan | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig