Friday, April 18, 2014

NEWS

Ahojte,takže trošku po dlhšom čase sa tu hlásim. Dôvod prečo som nedala dlhšie príspevok bol že som nemala kábel od foťáku kde som mala všetky fotky teda tie najhlavnejšie.Tak neviem či ste si všimli ale stihla som byť v Miláne. Spravili sme si s tatinom taký menší- väčší výletík. Mamina so sestrou boli v Thajsku a my sme nechceli trčať zatiaľ doma. Bolo tam neuveritelne. Strašne nám vyšlo počasie bolo tam okolo 23 stupnov čo bolo totálne fantastické.Úplne by som tam vedela bývať.Proste ľudia ako sa tam obliekali a úžasne sa správali!! Až na talianske babky.....To bolo niečo hrozné. Tie ta tam vedeli zabiť aby si mohli sadnúť v električke. A teraz k obchodom. Jesuuuuuuuuus deti to je sen!!! No včak dám sem fotky uvidíte samé:)) Popis ku každej fotke bude nad fotkou aby sme sa potom nepomýlili:) Takže prvý deň (z troch) sme boli v centre.Vlastne celý čas sme sa zdržiavali v centre.Toto bolo nákupné centrum no trošku odlišné od našich. Iné obchody ako Prada,Chanel,LV ste tam nenašli. Aspoň sme pokukali:)
Takto vyzerala Zara v centre mesta :)
Toto bolo tiež taká z drahších uličiek ale veľmi pekne to tam vyzeralo.
CARA MOJA NAJKRAJŠIAAAAAAAAAA
Tancovali na ulici v oblekoch normalka haha
Vyzdoba tohoto obchodu bola úžasná! Nieje to tam moc vidno ..škoda
Tu sme boli s tatinom na večeri v meste pri takej vode volali sa to tam Navigli. Boli sme tam v sobotu a bolo to tam totálne plné.Boli tam aj reštaurácie ale aj nejaké tie party kluby haha.Navečerali sme sa a išli sme domov:)
Posledný deň.....viete si predstaviť
Tak tu je teda pár fotiek čo som pofotila kludne môžem dať ešte nejaké do dalšieho príspevku:) Pekný zvyšok prázdnin. Mám vás radaaaa
SHARE:

5 comments

© Nora Jordan | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig